دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





...گفته بودم سیگارنکش


...گفتم:اينقدر سيگار نكش ميميري


...گفت:اگه نكشم ميميرم


...گفتم:اگه بكشي با درد ميميري


...گفت:اگه نكشم از درد ميميرم


...گفتم:هواي دودي جلوي درد رو نميگيره


...گفت:هواي صاف جلوي مرگو ميگيره؟

 


                                  



نظرات شما عزیزان:

masi30
ساعت0:03---4 مرداد 1392
پسر خوووووب چرا گوش نمیکنی..

زهرا فقط برای خودت میگه نکش..
پاسخ:لجبازدیگه لجبازچکارش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای خدااااااااااااا


amir55
ساعت13:36---28 ارديبهشت 1392
سیگاری روشن میکنم و به خاموش بودنم فکر میکنم

کام عمیق همراه آهی کوتاه…

بیرون میدم دودش رو کمرنگ میشه…

مثل خودم . . .

نفسم میگیره از زندگی اجباری…
پاسخ:مرس30داداش خوبم


Ali
ساعت15:31---25 ارديبهشت 1392
اووووووی پسر خوشگله سیگار نکش وحرف آجی منا گوش کن بخدا سیگار خیلی برات ضرر داره!!اگه آجی خوشگل منا دوست داری،حرفشا گوش کن و سیگار نکش فهمیدی؟؟؟پاسخ:ن داداش علی اون اگه دوستم داشت نمیکشیدوبه حرفم گوش میدادآخه بهش گفتم واست ضررداره هی اذیت میکنه

Ali
ساعت15:23---25 ارديبهشت 1392
آره هوای صاف جلوی مرگ را میگیره!!سیگار نکش!!سیگار خیلی ضرر داره!!باعث میشه انسان 20 سال زودتر بمیره سیگار ن ک ش ی د !حتی من آدم هایی که میبینم سیگار میکشن خیلی ازشون بدم میاد متنفرم ازشون!!!پاسخ:منم متنفرم وحالم به هم میخوره ازآدم های سیگاری

عاشق تنها
ساعت9:37---23 ارديبهشت 1392
هووووووووووووووووووووووووووووو ی اگه آدم بودی سیگارنمیکشیدی ومیفهمیدی داره به به نفعت میگه اخه پسرخوب قدراین عشق پاکوبدون اون واقعادوستتدارهپاسخ:تندنروعزیزم،اره به نفعشه ولی نمیدونه،ای کاش درک کنه چقدمیخوامش

محمد
ساعت23:55---22 ارديبهشت 1392
دوست عزيز من هر جور كه امتحان كردم نوشد لينگت كنم ولي من ميام برات نظر ميزارم و اين وبلاگ به دوستانم معرفي ميكنمپاسخ:این دیگه ازبدشانسیه منه خیلی ممنون که سرمیزنیدووبمومعرفی میکنید

SaeiD
ساعت23:14---22 ارديبهشت 1392
hichi vikhial abji
پاسخ:chera nemikhy begi???????????


SaeiD
ساعت23:10---22 ارديبهشت 1392
bashe chashm meferestam barat.mage nemeduni cheme?
پاسخ:na chte?


SaeiD
ساعت23:01---22 ارديبهشت 1392
zahra bavar kon alan aslan hosele nadaram daghunam.bebakhsh toro khoda vali begu k kudum matlabo mekhay farda bezaram tu webet
پاسخ:chera?chi shodeh?alan miyam to webet migam kodomaro mikham
پاسخ:yadet nare farda befres montazeram


اسما
ساعت15:36---22 ارديبهشت 1392
زهراجون چه بساطیه تووبلاگت...ایول...مثل روم من شده...منم چت رومی که زدم همش توش دعواست....عزیزم فقط به خودت وامتحاناتت فک کن....فقط وفقط...تو ین زمونه کسی قدرادمو نمیدونه..اینو باور کن
پاسخ:راست گفتی اسماجونم


nazir
ساعت14:38---22 ارديبهشت 1392
سلام...خوبی...پاسخ:امدم امدم

SaeiD
ساعت10:47---22 ارديبهشت 1392
yadet nare linkamnakardi
پاسخ:ببخشیدچشم باافتخارلینکت کردم
پاسخ:قبلاکه لینک شده بودی؟؟؟؟؟


محمد
ساعت10:22---22 ارديبهشت 1392
بنام دلشكسته لينگ شودي برو ببين
پاسخ:نبود


محمد
ساعت10:20---22 ارديبهشت 1392
شما هم لينگ شودي ولي به كسي احتماد نكنپاسخ:ممنونم

محمد
ساعت10:12---22 ارديبهشت 1392
دروست من لينگ كن اين ادرس كه گذاشتي باز نميشه برو ببين
پاسخ:الان بصبر
پاسخ:ممنونم


SaeiD
ساعت9:57---22 ارديبهشت 1392
سلام عبدالله چرا آجیمو اذیت میکنی؟چون دوست داره؟عاشقته؟بحرفش گوش کن دیگه مگه تو دوسش نداری؟مگه برات مهم نیس؟برو قدرشوبدون که روت حساسه بخاطر خودت این حرفارو میگه دیگه برو خدارو شکر کن که آبجیم بات دوس شده این آجیم مثه دخترای خیابونی نیستااااا عشقش پاکه.آجی من بچه پایین شهرم تو کتم نمیره یه مرد مثه مرد شما خطونشون بکشه واسه طرفش اگه تو پس کوچه های محله ما بود نمیذاشتم سالم بره بیرون ای کلاس.البته محله ما اونقدرم کلاس نداره.مجبورم نکن بگم بیخیال آجیم شو.فک میکردم پسر خوبی هستی ولی حالا قضیه فرق کرده شبا تنم مورمور میشه صبا دلم یچیزی میخواد وقتی ازخونه میام بیرون حواسم میره به یجایی که آبجیم هست شما بش میگین عشق ما لاتا میگیم خاطرخواهی پس بچه بازیو قرتی بازی تعطیل فک کنم میخوامش درنتیجه عزتش بامنه میتونی بری.
پاسخ:اووووووووووووووف داداش سعیدچ دعواییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!اره راست میگی اون اگه دوستم داش به حرفم گوش میده


shervin
ساعت7:51---22 ارديبهشت 1392
bezar bekeshe aji zahraa. be moghash khodesh mizaratesh kenar
پاسخ:اخه واسش ضررداره


مهدی عاشق اجی زهرا
ساعت20:41---21 ارديبهشت 1392
عزیزم اون اگه دوست داش سیگارنمیکشیدوواسه حرفات ارزش قائل بود آقاعبدالله اون خیلی دوستتداره خیلی خوش به حالش ای کاش منو هم...
پاسخ:نمیدونم بخدادوستم داره یان شایدم عاشقم نیست اه نمیدونم داداش مهدی دیگه ای کاش نکن بسه ممنون ازنظرت مرسی که سرزدی


ساجده
ساعت20:39---21 ارديبهشت 1392
عیعععععععععععععععععععععععععععع ععع بدم میاداز/آدم سیگاری خاک توسرشپاسخ:منم ازسیگاری متنفرم

دل زخمی
ساعت20:36---21 ارديبهشت 1392
سلام عبدالله کچل چرااجیمواذیت میکنی لابدداره به نفعت حرف میزنهپاسخ:عزیزم وللیش خودتوناراحت نکن خودش بایدبفهمه من نبایدبگم که این چیزبه ضررته عزیزمی تو حالابه اجی بوس بده بووووووووووووووووووووووووووووووس گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 20:15 | |



کد